1980’lerin başlarında Napoli. Aldo ve Vanda’nın evliliği, Aldo’nun bir ilişki yaşadığını itiraf etmesinin ardından derinden sarsılır. Çocukları, hınç ve gücenme hislerini yenemeyen anne babalarının duygusal çalkantılarının ortasında kalır. Aradan 30 yıl geçer, Aldo ve Vanda halen evlidir.
İtalya’nın en önemli yazarlarından Domenico Starnone’nin romanından beyazperdeye uyarlanan Bağlar, bir ilişkinin yıllara yayılan dökümünü yaparken, koparıp atamadığımız bağlarımızın derinlerine iniyor. Elena Ferrante’nin metinlerini hatırlatan bu Napoli öyküsünde Alba Rohrwacher başrolde.