Bir uzay gezgininin oğlu olan Piel, dev eşekarılarının yaşadığı Perdide gezegeninde bir başına kalır. Babasının arkadaşı Jaffar, Piel’i kurtarmak için önemli bir görevi yarım bırakır. Kurtarma operasyonunda eski bir denizciden ve telepati yoluyla anlaşan iki cüceden yardım alır.
René Laloux’nun ikinci Stefan Wul uyarlaması, Vahşi Gezegen kadar meşhur olması da en az onun kadar büyüleyici. Efsanevi çizer Mœbius’un imzasını taşıyan bu nefes kesici kurtarma operasyonu, çocukluğun masumiyeti ile macera heyecanını vahşi bir galakside bir araya getiriyor.