Halinden memnun bir sigortacı olan Truman Burbank, doğduğundan beri “The Truman Show” adlı bir televizyon programının yıldızı olduğundan bihaberdir. Bu gerçeğin yavaş yavaş farkına varan Truman’ın hayatı altüst olur.