Yayınlandığı dönemde festivallerde fırtına gibi esen Radu Jude’nin olağanüstü çıkış filmi, Romanya kırsalının balçıklı yollarında dolanıyor. Dokunaklı olsa da duygusallığın dozunu asla kaçırmayan bu kısa film, yoksulluğun ortasında kurulan bir baba-oğul ilişkisine bakış atıyor.