Gösterişsiz ama hırslı Elvira, annesinin baskısıyla kibirli bir prensi etkileyip ailesini kurtarmaya çalışır. Çekici üvey kardeşi Agnes ona rakip olunca, Elvira çareyi uç noktalarda arar. Kraliyet balosu yaklaşırken, ait olmak istediği dünyanın acımasızlığıyla yüzleşir.