Yönetmen Kyle Thomas’ıni küçük ölçekli olsa da duygusal açıdan oldukça cesur ve etkileyici ilk filmi dokunaklı bir duyarlılığa sahip. Kırılma noktasına gelmiş dört farklı yaşamın samimi öykülerini ustalıkla bir araya getiren Thomas, ailenin, toplumun, sevginin ve kaybetmenin özünü keşfe çıkıyor.