The Vertical Ray of the Sun
Üç kız kardeş ve bir abileri annelerinin ölüm yıl dönümünde en büyük kız kardeşin Quynh’deki kafesinde buluşurlar. Hepsi çok yakındır, birbirlerine her şeyi anlatırlar, her şeyi paylaşırlar. Ama yine de her biri ortaya çıkarmaya cesaret edemedikleri bir sır saklamaktadır.