1975 yılında Michigan’ın banliyö bölgesinde hülyalı Lisbon kardeşler intihara kalkışır. Bu olayla derinden sarsılan Lisbon ailesi, yavaş yavaş dış dünyadan kopar. Bir grup takıntılı genç, evden çıkmaları yasak olan kızları kurtarma planları yapar.
Büyüleyici çıkış filmiyle genç kızlığa dair hikayelerin ustası olduğunu ortaya koyan Sofia Coppola, daha sonra sık sık çalıştığı Kirsten Dunst’la ilk işbirliğine imza attı. Bugün artık bir klasik haline gelen film, Amerikan banliyölerinin göz boyayan huzurlu imajının ardına bakıyor.