Gerilim türünün ustalarından Na Hong-jin, Ölümcül Takip ve Ölüm Denizi filmlerinin ardından, kötü ruhların kol gezdiği ürpertici bir işe imza atıyor. Son yıllarda Güney Kore’den çıkan en iyi korku-gerilim filmleri arasında yer alan Kara Büyü, olağanüstü ve gizemli bir cinayet hikayesi.