Vera ve Heike, başka türlü, daha gösterişli bir hayatı arzulayan ama hiç birikmiş paraları olmayan iki arkadaştır. Vera, beraber barda içki içtiği adamlardan para yürütmeye başlar. Heike de onun yöntemini taklit edince, başları belaya girer.