Siyah ve lezbiyen bir kadın olan Cheryl, bir yandan bir video dükkanında çalışırken, bir yandan da 1930’larda sürekli aynı rollere seçilen siyah bir kadın hakkında bir belgesel çekmektedir. “Karpuz Kadın” denen bu figürün yaşadıklarını anlamaya çalışan Cheryl’in hayatına da kargaşa hakimdir.