Görme engelli Leo, annesinin aşırı korumacılığından ve okuldakilerin zorbalığından bıkmıştır. Bağımsızlığını kazanmak için yurtdışında okumaya karar verir. Fakat mahalleye yeni gelen Gabrielle ile tanışınca, planlarını tekrar gözden geçirir.