What Time Is It There?‘in zayıf bağlantısı Taipei: Hsiao-Kang’a başka bir şans veriyor ve bir porno oyuncusu olarak Shiang-chyi ile bir kez daha karşılaşıyor. Bu arada şehir bir su kıtlığı yaşıyor ve bu karpuz satışlarını patlatıyor. Uzak mesafeli aşk her şeye uzak mı kalır? (ya da kurtarır mı?)