Hayata küskün bir kadının çocuğu olarak dünyaya gelen, pervasız ve fevri Gerd, onun her açıdan zıttı gibi gözüken Anders’in ilgisini cezbeder. Anders, ailesinin itirazlarına karşın Gerd’le bir ilişkiye başlar ve onu orman evine götürür. Buradaki huzurlu günleri bir yabancı tarafından bozulacaktır.
Sinemanın gördüğü en büyük yıldızlardan Liv Ullmann’ın çıkış filmi Asi Kız, aynı zamanda Norveç’in ilk kadın yönetmeni, öncü sinemacı Edith Carlmar’ın son yapıtı. Henüz 20 yaşında unutulmaz bir karaktere hayat veren Liv Ullmann, parıltılı, güçlü, bir nebze tehditkâr ve her zamanki gibi çekici.