Gay çift Wai-Tung ve Simon, New York’ta mutluca yaşamaktadırlar. Ancak Wai-Tung’un dırdırcı ailesi oğullarının evlenip çocuk sahibi olduğunu görmek istemektedir. Çift bir plan yapar: Wai-Tung, green kart ihtiyacı için tanıdığı olan Wei-Wei ile evlenecektir ama ailesi ziyareti ile işler karışır.