1920’li yıllar. İrlandalı genç doktor Damien O’Donovan hastanedeki yeni işi için Londra’ya gidecektir. Çiftlikte arkadaşıyla vedalaşırken, Kraliyet askerleri saldırır ve genç bir adam öldürülür. Damien, kardeşi Teddy’nin yanında İrlanda Ordusu’na katılır ancak iki kardeş çok yakında ayrı düşecektir.