1630’lar, New England. William ve Katherine, vahşi doğadaki çiftliklerinde beş çocuklarıyla yaşayan inançlı bir çifttir. Yeni doğan oğulları kaybolup ekinleri de ziyan olunca aile fertleri birbirine düşman olur.