30 yaşına basmak üzere olan Julie, önündeki seçimlerin çokluğu karşısında afallayıp yönünü şaşırır. Birlikte olmak istediği kişi ve yapmak istediği iş konusunda kafası karışıktır. Yaşadığı aşklar ve tereddütlerin arasında, nasıl bir insan olmak istediğini aramaya devam eder.