Randy, 50 yaşına merdiven dayamış, arkasında görkemli bir kariyer bırakmış, yalnızlıkla boğuşan profesyonel bir Amerikan güreşçisidir. Spor dergilerindeki manşetlerin yerini sağlık problemleri almaya başlayınca, yaşamının en keskin virajlarından birinde olduğunu anlar.
Mickey Rourke’un muhteşem geri dönüş filmi Şampiyon, Venedik’te Darren Aronofsky’ye Altın Aslan kazandırmıştı. Ringin içinde olmanın neye benzediğini sonuna dek hissettiren titiz kamera çalışmasıyla, profesyonel bir Amerikan güreşçisinin sert görünüşünün ardındaki kırılgan dünyasına adım atıyoruz.