Bağımsız bir karaktere sahip Louise, çekingen arkadaşı Thelma’yı baskıcı kocasından uzaklaşıp bir yolculuğa çıkmaya ikna eder. Louise, Thelma’yı bir barda uğradığı saldırıdan kurtarınca, ikili oradan oraya kaçmaya başlayıp suça bulaşır ve kaçarken beklenmedik bir özgürlük ve güce kavuşur.