Tüyler ürperten orkestral film müziği, sert sinematografisi ve güçlü performanslarıyla bu film; katı, çokça alkışlanan, bütün silindirleri ateşe veren bir Amerikan epiği. Paul Thomas Anderson’la Daniel Day-Lewis’in bu ilk iş birliği, ustaca film yapmanın titaniği adeta.