John Carpenter’ın simge olmuş distopyası They Live; kodlardan, işaretlerden ve kapitalizm şeytanlarından oluşan bir gelecek kâbusuna dalış. Bu Los Angeles gerilimi; bugünkü zamana uygun olarak Reagan politikasına ve bunaltıcı medya yalanlarına karşı bir uyarı mesajı.