Amerikan sinemasının yükselen yıldızı Kit Zauhar, yakınlığı bir silah gibi kullanan filmiyle dikkat çekiyor. Çarpıcı performanslar ve keskin bir mizahla güçlenen film, hem buruk hem erotik, hem dokunaklı hem de acı verici olabilen yakın ilişkilerin duygusal bir haritasını çıkarıyor.