Yaşı ilerlemiş bir rock yıldızı olan Cheyenne, 50 yaşına girse de Gotik tarzından ödün vermez. Eski şarkılarından gelen teliflerle Dublin’de aynı hayatı sürdürür. Yıllardır konuşmadığı babası ölünce, Cheyenne’in yolu New York’a düşer. Burada, babasının hiç bilmediği bir takıntısını keşfeder.
Muhteşem Güzellik gibi görkemli estetiğe sahip yapıtlarıyla tanıdığımız Paolo Sorrentino, İtalya’da çektiği dört filmin ardından, önce Dublin’e sonra New York’a uğrayan bu özgün yol hikayesiyle karşımızda. Sean Penn’in The Cure’ün solisti Robert Smith’i anımsatan kompozisyonu görülmeye değer.