Valentine komşusunun köpeğine arabayla çarpınca, hiç tanımadığı bu adamın hayatına dahil olur. Emekli bir yargıç olan komşusu köpeği ona vermek ister ve aralarında tuhaf bir ilişki kurulur. Valentine, yaşlı adamın evine girdiğinde, onun tüm mahallenin telefon konuşmalarını dinlediğini fark eder.