Yaklaşan seçimlere aday olarak girecek nüfuzlu bir adam olan Servet, arabayla birine çarptıktan sonra olay yerinden kaçar. Servet’in şoförü Eyüp suçu üstlenerek karısı Hacer’i ve çocuklarını daha iyi yaşatacağını düşünür. Eyüp hapisteyken, Hacer’in Servet’ten yardım istemesi suları iyice bulandırır.
Cannes’da Nuri Bilge Ceylan’a En İyi Yönetmen ödülünü kazandıran Üç Maymun, kara film türüne 21. yüzyıldan atılmış özgün bir bakış. Ceylan, iç mekanları kullanmak konusunda Michelangelo Antonioni’yle aşık atacak hünerlerini sergilerken, evin içindeki alanları gizemle doldurmayı başarıyor.