Ying, Zhen ve Fen adında üç küçük kız kardeş Yunnan bölgesinin yüksek dağlarında küçük bir köyde yaşamaktadır. Babaları civardaki bir kasabada çalışır, anneleriyse yıllar evvel evi terk etmiştir. Okula gitmeyen küçük kızlar, günlerini tarlada çalışarak ve köyde dolaşarak geçirir.
Çinli emektar belgeselci Wang Bing’in başyapıt niteliğindeki filmi Üç Kız Kardeş fakir bir aileye dair sabırlı, kışkırtıcı ve gözleme dayalı bir çalışma sunuyor. Kız kardeşliği sarsılmaz bir şefkat duygusuyla tasvir eden filme, Yunnan bölgesinin muhteşem dağ manzaraları eşlik ediyor.