Psikiyatri kliniğinden taburcu olan Ricky, eski sevgilisi Marina’nın peşine düşer ama kadın ilişkilerine dair hiçbir şey hatırlamaz. Birlikte bir gelecekleri olduğuna ikna etmek için esir aldığı Marina’nın kardeşi Lola’nın gelmesiyle işler iyice çığrından çıkar.