Ji-woo ile iki yıllık ilişkisi olan Seh-hee kıskançlık krzine girer. Ji-woo’nun yüzünden bıkacağını düşünür. Bir gün ortadan kaybolur. Kimseye söylemeden estetik ameliyat olur ve Ji-woo’nun karşısına yeni biri olarak çıkar. Ji-woo’nun şaşkınlığına Seh-hee de şaşırtıcı bir tepki verir.