Time Regained
Marcel Proust (1871-1922) ölüm döşeğindedir. Fotoğraflara bakarak çocukluk, gençlik ve aşklarının anılarını ve Büyük Savaş’ın toplum katmanına son verme şeklini hatırlar. Anıları düzenli bir sıra halinde değildir, zamanda bir geri bir ileri gider durur.
Kim Marcel Proust’u uyarlayabilirdi? Kağıttan beyaz perdeye aktarılması zor bir yazıyı nadir bir ilham vericilikle uyarlayan Şilili göçmen ve hayal fırıldağı Raúl Ruiz bu görev için hazır. Catherine Deneuve, Emmanuelle Béart ve John Malkovich, bol yıldızlı kadroda başroldeler.