George Lopez adında bir öğretmenin Fransız eğitim sisteminin klasik yöntemleriyle taşradaki 12 çocuğu bir yıl boyunca eğitmesini izliyoruz. Kısa süre sonra emekli olacak Lopez, bir yandan öğrencileri arasında disiplini sağlamaya çalışırken yaşı büyük olanları da yaklaşan sınavlarına hazırlıyor.