Romantik komedi ve body horror türlerini bir araya getiren bu sıradışı filmde, gerçek hayatta evli olan Dave Franco ve Alison Brie’nin başlarına gelmedik şey kalmıyor. John Carpenter sinemasını andıran Together, tüyleri diken diken ediyor.