Kenan 35 yaşında, halen babasıyla yaşayan bir gişe memurudur. Hayatı kutu gibi üç mekan arasında geçer: evi, işe gittiği servis ve çalıştığı gişe. İnsanlarla iletişim kurmak yerine kendi hülyalı dünyasına sığınır. Zihnindeki dünya giderek baskın çıkınca, gişedeki işi de tehlikeye girer.