Tomcat
Andreas and Stefan live blissfully with their tomcat. Music and their large circle of friends define their daily lives. But after an unexpected outburst of violence from Stefan, their relationship is shaken to its core. While Stefan breaks down, Andreas struggles with his mistrust and love for him.
Exiled from their personal paradise, bon-vivant lovers Andreas and Stefan find their idyllic relationship shattered after an inexplicable act of domestic violence. With a keen eye for stark, intimate images, Händl Klaus creates a tender and radically honest portrait of passionate partners in crisis.