Eşek şakalarıyla ünlü Winfried, kurumsal bir firmada çalışan, giderek ondan uzaklaşan kızı Ines’i çok az görme fırsatı bulur. Ines Bükreş’te önemli bir projeye yoğunlaşmışken, Winfried ona sürpriz yapmaya karar verir. Kurumsal hayata uyum sağlamak için, kurmaca bir karakter yaratır.