Askere gitmeden önce yetenekli bir futbolcu olan, nişanlısıyla gelecek planları kuran Rıdvan, memleketine döndüğünde bambaşka bir adamdır. İstanbul’da babasıyla yaşayan Cevher’in de onun gibi hayata dair farklı planları vardır. Savaştan döndüklerinde her ikisi de bir şeylerini kaybetmiştir.