Gregg Araki’nin 1990’larda California’da yaşayan kuir gençlerin portresini çizen filmi, yoğun duygularla dolup taşıyor. Varoluş sancılarını alternatif müzik, tutkulu ilişkiler ve keskin bir zekayla dindirmeye çalışan bu asi gençlerin, isyan etmek için çok haklı sebepleri var.