Nesrin ve Hatun, İstanbul’un kenar mahallelerinden birinde yaşayan, varlıklı semtlerde temizliğe giden iki komşudur. Küçük kızıyla beraber yaşayan Nesrin, kocasının onu neden terk edip gittiğini anlamaya çalışır. Hatun ise başka semtlerden ev alma hayali kurar.
Ahu Öztürk’ün İstanbul Film Festivali’nde En İyi Film, En İyi Senaryo ve En İyi Kadın Oyuncu ödüllerini kazanan çıkış filmi, etnik kimliklere ve sınıfsal uçurumlara göre tertiplenmiş İstanbul’da, kenar mahallede birbirleriyle dayanışarak hayata tutunan iki kadının öyküsünü anlatıyor.