Trainspotting
Eroin bağımlısı Mark, güvenilmez arkadaşları Sick Boy, Begbie, Spud ve Tommy ile kötü fikirler ve ayık kalma çabaları arasında bocalar. Uyuşturucuyu bırakıp Londra’ya taşınsa da Begbie’nin ve ardından Sick Boy’un çıkagelmesiyle geride bıraktığı hayattan kaçamayacağını fark eder.
Iggy Pop ve unutulmaz açılış monoloğuyla Trainspotting daha ilk andan tokat gibi çarpıyor. Hiç azalmayan müzikal enerjisi ve kendine has mizahıyla, Danny Boyle ve Ewan McGregor’ı şöhrete taşıyan bir 90’lar klasiği.