Transit
Christian Petzold, Anna Seghers’in II. Dünya Savaşı romanını belirsiz bir şimdiki zamanda geçen unutulmaz bir dönem filmine dönüştürüyor. Güçlüklerle dolu bir aşkı anlatan bu melodram, Franz Rogowski ve Paula Beer ikilisi sayesinde en az Casablanca kadar etkileyici.