Transylvania
Roman kültürünü sinemaya taşımasıyla tanınan Tony Gatlif, Transylvania ile yine neşe ve dramı harmanlayan bir hikayeye imza atıyor. Bu büyüleyici yol filminde Asia Argento, Birol Ünel ve Amira Casar rol alıyor.