Trees Lounge
Tommy’nin hayattan beklentileri aşağı yukarı herkesinkiyle aynıdır: iş, sevgili, eğlence. Fakat ne kadar çabalarsa çabalasın, işler hiç istediği gibi gitmez. Long Island’daki mahalle barı Trees Lounge’da daha çok vakit geçirdikçe, orada tanıştığı renkli insanların hayatlarına da daha çok dahil olur.