Tromeo & Juliet
Cappy Capulet ve Monty Que bir porno film anlaşmasında iş ortağıdır. Cappy’nin kızı Juliet ile Monty’nin oğlu Tromeo evlenir ve kendilerini Manhattan sokaklarına vurup, aşkın, şiddetin ve Amerikan hayat tarzının peşine düşerler.
Lloyd Kaufman, belki de sinema tarihinin en ilham verici Romeo ve Juliet uyarlamasıyla yönetmen koltuğuna geri dönüyor. 1990’lar New York’unda geçen bu uçuk kaçık yorum, Troma’nın büyüleyici şekilde zevksiz yorumuyla Shakespeare’in başyapıtına ruhunu veren romantizmi yerle yeksan ediyor.