Mitch, bir spor yorumcusu ve gazetecidir ve meşguliyetinden kız arkadaşına zaman ayırmaz. Morrie, Mitch’in üniversitedeki hocasıdır ve Morrie bir gün televizyona çıkınca, Mitch unutamadığı hocasının izini bulur.