Özgür bir ruhlu bir heykeltıraş kendisi gibi, kendine özgü bir cinsel açlık yaşayan Olga ile tutkulu bir ilişkinin içine girer. Aşk maceraları sürecinde ikili evlenmeye karar verir ama ilişkilerine Olga’nın annesi karşı çıkar.
Gişe rekorları kıran bilim-kurgularından (RoboCop, Total Recall) ve yıkıcı erotik gerilimlerinden (Basic Instinct, Showgirls) önce provokatif Paul Verhoeven, yerel Hollanda’sında cinsel içgüdüye ait ruhsal bir aşk hikayesi olan Turkish Delight gibi daha gerçekçi dramalarıyla tanınırdı.