Bir garsonun gizemli ölümünü araştıran özel ajanlar Chester Desmond ve Dale Cooper, huzurlu Twin Peaks kasabasında tuhaf ipuçlarıyla karşılaşır. Soruşturma sürecinde Laura Palmer’ın zorlu yaşamına ve son yedi gününe dair bilgiler edinerek katilin kim olduğunu öğrenirler.