Twinless
Sundance’ten iki ödülle dönen bu muzip dostluk komedisi, ortak yasla kurulan bir bağı odağa alıyor. Filmin yönetmeni, senaristi ve oyuncusu olan James Sweeney, rol arkadaşı Dylan O’Brien ile birlikte kaybın kara bulutlarında arınma ve acı kahkaha buluyor.