Depresyon nedeniyle uzun süre çalışamayan Sandra, işine döndüğünde, oylama yapıldığını ve çalışma arkadaşlarının bonus almak için onun atılması yönünde oy kullandığını öğrenir. Patronu, arkadaşlarının fikirlerini değiştirmesi için Sandra’ya hafta sonu boyunca süre verir.
Sosyal gerçekçi filmleriyle tanıdığımız Dardenne Kardeşler’in bu işçi sınıfı dramında, Marion Cotillard kariyerinin en güçlü performanslarından birini sergiliyor. Tüm karakterlerin nüanslarla bezeli olduğu İki Gün ve Bir Gece, sinemanın toplumsal meseleleri anlatma gücüne etkileyici bir örnek.