Martín Rejtman, Sihirli Eldivenler filminden 11 yıl sonra çektiği Two Shots Fired ile seyirciyi hayal kırıklığına uğratmadı. Bir intihar girişimini merkeze alan ve her adımda yeni bir sürprize gebe olan film, incelikli hikaye anlatımı ve kara mizahıyla benzersiz ve sıradışı bir komedi.