Nina ve Madeleine, yıllardır hayatlarını ve evleri paylaşırken, aşklarını gölgede, insanlardan gizli saklı yaşamak zorunda kalmıştır. Madeleine, ilişkilerinden ailesine bahsedeceği konusunda Nina’ya söz verir. Beklenmedik bir olay, kendi gerçeğine yüz çevirmemenin önemini ona hatırlatır.